שנה לזכרה – הספד מאת הוריה של קרן

קרן היקרה שלנו

אם לפני שלוש שנים מישהו היה אומר לנו שקרן שלנו השמחה, הקורנת שיודעת כל כך ליהנות מהחיים תחלה וחיינו ישתנו מהקצה אל הקצה לא היינו מאמינים. ואחרי שזה קרה לפני שנה בדיוק לא חשבנו שגם את השנה הזאת נעבור בלעדיך ונשרוד. כי בשפה אין מילה שבה ניתן לתאר הרגשה של הורים שאיבדו בת כי פשוט אי אפשר לתאר את זה. זה בלתי נתפס.

הכל בסדר אנחנו נוהגים לענות לחברים השואלים לשלומנו בלי שנתעמק באמיתות ובדיוק התשובה. זוהי תשובה שיגרתית כמעט לכל השאלות של מה נשמע ומה שלומכם.
קרן את לימדת אותנו מהו חוזק מהו כוח אמיתי, ואם יש משהו שהכי למדנו יחד זה עד כמה שהמשפחה הזאת אוהבת מאוחדת ותומכת.
השארת לנו מורשת ואנו גאים על כך.
זה לא קל לנו כי עוד אחת כמוך אין ולא יהיה. ליבך היה מלא באהבה לכולם, משפחה, חברים ומסירות אין סופית. כל דבר שעשית תמיד היה כל כך בכף ותמיד גרם לסובבים אותך להנות מחברתך.

כפי שהבטחנו לך ספר הבישול עולה לאויר ונמצא באתר האינטרנט שאייל אחיך פתח לכבודך כך שכולם יוכלו לבקר באתר ולהנות מספר המתכונים שכל כך רצית להוציא לאור.
אומרים שהחיים נמשכים, זה נכון במידה מסוימת, הם לא יכולים לעצור גם אם נדמה שהם צריכים פשוט לעצור אחרי שהלכת, כי זה לא נתפס שהחיים פשוט ימשיכו כאילו כלום לא קרה,אבל הם ממשיכים וקורים בהם גם דברים טובים.
מספר דברים טובים קרו לנו השנה.
נולד לנו נכד ושמו אביב ולך נולד אחיין חדש.
אח שלך הגדול אייל קיבל דרגת סגן אלוף.
אח שלך ליאור מקבל דרגת רב-סרן במיל.

העמותה על שמך עובדת ללא הפסקה, ועוזרת לאנשים רבים.
אנחנו בטוחים שאת היית גאה בכל החברים של העמותה ובמה שהיא עושה ובמיוחד בגילי שעומד בראש העמותה ופועל ללא הרף.

מה שהכי עוזר זה שאת איתנו תמיד ושאנחנו לוקחים אותך איתנו  בלב לכל מקום, את מלוה אותנו בחיי הים יום, נוכחת בכל אירוע משמח ומשתתפת בכל התכנסות משפחתית. את איתנו בלב בכל אשר נלך ותמיד תהיי.

השארת בלבנו חלל גדול, והחיים שוב לא יהיו מה שהיו,אבל אנחנו ממשיכים הלאה ומקווים שתהיי גאה בנו. אנחנו יודעים שאת רואה הכל כי את תמיד איתנו ותמיד תהיי.

אנחנו כולנו אוהבים אותך ונאהב אותך לנצח.
28.12.2007